sreda, 25. marec 2009

MOJ BLOGEC PA SAMUJE:(

Ah..saj ne preživim toliko časa v službi, da ne bi mogla kaj novega ustvarit, pokazat, napisat,..ampak enostavno nisem še najdla tistega ritma, ko rečeš zdaj bo to ..potem tisto... Ampak, kmalu se bom tudi jaz "ulaufala" in bo bolje..potem bo tudi na mojem blogu bolj živahno in ustvarjalno, saj idej je veliko. Trenutno sem v službi (včeraj sem bila pa popoldne) in še napol spim:) Rabim eno budnico, ki me bo vrgla pokonci:)

Lep vesel dan....

2 komentarja:

  1. Upam, da čimprej najdeš čas za ustvarjanje. Gotovo pa to ni najbolj enostavno pri dve malih fantkih in službi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bo boljše, bo. Samo ulaufat se je treba. Kdor ima voljo, zmore vse. Pa ne na račun svojega zdravja!!! To pa pazi. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....