ponedeljek, 16. marec 2009

Feng šuj

Sem velika ljubiteljica feng šuj-a, in dostikrat se k njemu zatekam po pomoč. Zato sem se odločila, da nekaj svojega skromnega znanja o njemu delim z vami, mogoče pa komu prav pride. Tako bom vsake toliko časa namenila kakšno objavo ravno Feng šuj-u.

Za začetek kaj to sploh je:

Feng šuj (feng shui) je starodavna kitajska metoda okrepitve blagodejnega vpliva in usmerjanja energije či-življenjskega toka, ki je navzoč v vseh stvareh- v živih bitjih in v prostoru. "Feng šuj" v kitajščini dobesedno pomeni "veter in voda". Feng šuj uporablja oblike, barve, zgradbo, zvok, svetlobo, simbolne predstave in razporejenost pohištva ter druge opreme, da uravnava energijo v vašemu domu. Cilj je v tem, da ustvarimo prijeten, varen in krepčilen prostor, v katerem živite bolj udobno in ustvarjalno.

Sistem pa kua vsak prostor razdeli na 9 delov. Vsak od njih predstavlja enega od vidikov vašega življenja.

BOGASTVO SLAVA ODNOSI

DRUŽINA ZDRAVJE USTVARJALNOST

SAMOSPOZNANJE SLUŽBA PRIJATELJSTVO

Nadaljevanje sledi...

1 komentar:

  1. Lepo, jaz sem tudi navdušena nad feng šujem, ampak nekako mi ne uspe realizirato stvari. Knjigo preberem, pa vem kaj bi vse mogla narest, samo do tega dejansko ne pridem, da bi začela spreminjati stvari po stanovanju. Pa včasih imam probleme z lociranjem vhoda in strani, ker imamo na bajti dva vhoda. No, čakam nadaljevanje. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....