petek, 27. februar 2009

Zapravljam, zapravljam..

Ja, spet!
Tokrat me je poštar res presenetil, sem pričakovala robo naslednji teden, ker me je gospod iz Hobby&art-a zvečer klical, da mi pač pove eno njihovo napakico, kako prijazno, in očitno je šlo takoj na pošto ker sem danes že dobila, jupiiiiiiii! Spet bomo nakitkali in ustvarjali, čeprav imam kar veliko zalogo nakitkarskega materiala, ma je treba še kaj novega probat:)

4 komentarji:

  1. Super nakup! Samo za nekaj stvari pa ne vem, za kaj se uporabljajo, npr. tisto leseno? pa igle? pa eni kovinski valjčki? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii, komaj čakam, da kaj ustvariš :)
    Jaz imam pa še eno misel zate ;)
    "Pravijo, da potrebuje človek
    za resnično srečo na tem svetu samo troje:
    nekoga, ki ga lahko ljubi,
    nekaj, da lahko dela
    in nekaj, da lahko upa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene tudi zanima za kaj rabiš tisto leseno, pa valjčke, pa iste igle , ki so na koncu zavite?
    Nakup je pa super. Hitro kaj ustvari.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....