četrtek, 19. februar 2009

Juuupiiiii

Danes me je spet poštar razveselil, oh, kako ga imam rada:) Prinesel mi je tole luuuuštnooo štampiljkico.

Zame jo je naročila ena fajn bejba in v zahvalo sem ji naredila tale planer, upam, da ji bo vsaj malo všeč.V živo barve malo bolj vlečejo na rdečo kot na sliki, vijugice sem pa sama narisala. Zdaj samo še zapakiram in pošljem, upam, da bo že ju3 dobila.

Lep sončen dan (hihi, moj že bo, ker grem popoldan spet zapravljat, tokrat je na razporedu Ljubljana)

6 komentarjev:

  1. Fantastična štampijka. Zdaj pa hitro kaj ustvari.
    In noro dobre vijugice na planerju. Pa saj, če jih sama tako dobro narišeš, štampiljke sploh ne potrebuješ :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobre vijugice, ne bi nikoli vedela, da so narisane,če ne bi povedala. Štampiljka je pa krasna. Upam, da bo že na naslednjem projektu jo za videti. :) Planer je pa tudi super, bo prejemnica zagotovo vesela.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Štampiljka je fantastična. Kaj takega si želim tudi jaz. Planer pa je sploh... in vijugice si ti risala? Kaj pol sploh rabiš to štampiljko? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita štampiljka in tudi planer nič ne zaostaja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma saj ne rabiš štampiljke, ko pa že sama delaš oz. rišeš tako dobre vijuge.

    Verjetno je bil tvoj včerajšnji dan nepozaben. Super, da si izkoristila lepo vreme in sonček.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....