četrtek, 26. februar 2009

Dieta-2. dan

Hvala vam za vse vaše vzpodbudne besede, vsakič, ko si zaželim dati kaj v usta se spomnim na vas, dobim nasmešek na ustih in grem naprej, (praznih ust, seveda:)). No, včeraj sem se pridno držala, imela 5 obrokov, prehodila pribl. 5km. Ko sta šla tamala dva k popoldanskem počitku in, ko me je zagrabila pošastan želja...sem vzela suhe mandlje in jih grizljala:) Danes je nov dan in novi izzivi, jim bom kos? SEVEDA! :)

Drugače pa Taja, želim ti čestitat za pogum (3 mesece ni tako malo), da si se odločila za tak ukrep, čestitke za do sedaj doseženi rezultat, in čestitke za vztrajnost, pridnost, super si. (edino kar bi te opozorila, ženske, ki so bile na ločevalni pravijo, da so kasneje vse kilograme pridobile nazaj, zato boš varjetno po končani dieti mogla nadaljevat z gibanjem in z vnašanjem manj kaloričnih jedi na svoj jedilnik)

Hvala vam še 1x!!!!!!

1 komentar:

  1. Lepo, Snežinka. Všeč mi je tvoj način. Tega se poslužujem tudi jaz. 5 obrokov ( no, uspem 4, sem pa totalno uvedla zajtrk, ki ga prej sploh ni bilo). Čimmanj sladkarij in čimveč gibanja. Shujšala zaenkrat še nisem, ampak na postavi vidim gibanje. :) Dobro, da si me spomnila. Si grem skuhat en zeleni čaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....