četrtek, 8. avgust 2013

Jahalni tabor

Naš najstarejši bil je letos prvič od doma in to celo za 5 noči. Priznam, da mi je bilo težko in hudo, in komaj sem čakala petek,...no, fant je preživel, pa ne le to, super se je imel, užival, spoznal nove prijatelje in se tudi kaj naučil. Cel teden so se pripravljali na predstavo za prihod staršev, naš je bil indijanec Črno pero, z njim na konju je mlajši fantek, Belo pero. Odlična predstava, in vsi so bili odlični! Le, da sem jaz pametna buča imela prazno baterijo in slikala cele 4 fotke,..telefon pa v avtu pustila....no, ja,...za drugič vem:)
Pa še rojstnodnevna voščilnica, po naročilu moje nečakinje:)

3 komentarji:

  1. iiijoj kako sta luštni!
    Obe si super sestavila in živalice so res čudovite!
    Pozdravček :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštno, luštno da je kaj in ljubka pozornost do učiteljice jahanja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni voščilnici in čudovite počitnice. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....