četrtek, 29. januar 2009

Rožiceeee

Obožujem rožice, zelene, cvetoče, grmičaste..sicer mi je najbolj pri srcu Azelea..sam je nekako prezahtevna..enkrat si bom več časa vzela zanjo. Danes sem si pa kupila tile dve lepotički:)



Drugače pa zadnje leto so moje rožice prav trpele, sicer jih je bilo zelo malo, pa še te niso bile kaj preveč deležne mojega časa, ampak! otroka rasteta in z njima tudi moj čas, ki ga lahko namenim tudi kakšni drugi stvari, tako, da si bom zdaj spet vzela malo več časa za naravo v naši hiši. Je pa tudi tako,da so vse rožice (po feng šuju element lesa), ki ga trenutno rabim, zato sem tudi okrasne lončke kupila v zeleni barvi, da bo element lesa še bolj okrepila..samo še malo vode dodam..ter kovine pa bo trojček popoln:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas....