nedelja, 18. januar 2009

Pisani balončki




Vsake toliko me prime in sem kar obsedena s fotoaparatom..takrat tuhtam kako..kaj..koga..kje..in dobim idejo ter hitro v akcijo.. tokratni napad sem izvajala na svoja otroka (no, sj v bistvu sta največkrat ona dva moja pozerja:)),v bistvu tudi zelo uživata v temu, sploh starejši,če bi bilo po njegovo bi jst po cele dneve hodila za njim s fotoaparatom v roki. Je pa tko, želim si imeti en tak malo bolj profi fotič..sam ne vem komu naj pišem...december je že mimo..so tudi kakšni poletni darovalci? hihihi, no, kokrkoli že, želim si ga:P aja, imam še en razlog več zakaj bi ga imela..moja sestra naj bi se kmalu poročila..letos..drugo leto..to še ne vem in za vse ustvarjalne stvari povezane s poroko bom jst zadolžena..tako tudi za izdelavo poročnega albuma, rada bi, da bi slike bile lepe, brez rdečih madežev v očeh in podobnih tegob, če ga do takrat ne bom imela, si ga bom pa kje sposodila

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas....