petek, 29. april 2011

Malo drugačna voščilnica

Zjutraj je prišla mami s prošnjo, da ji naredim voščilnico,..ker pa me zadnje čase delo s papirjem ne privlači preveč, sem se probala izmuznit in ji predlagala "uporabno" voščilnico iz blaga, z rožicam, žepkom na zadnji strani za sporočilo,...za obesit,...tako kot je ptičja hiška,..na mojo srečo ji je bila zamisel všeč in takoj sem se lotila dela. Z rezultatom sva obe zadovoljni:)

9 komentarjev:

  1. Carska je in še dobro, da ti papirčki trenutno ne ležijo :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Poznam občutek, ko te od enega materiala ali tehnike kar vreče k drugi in ne znaš it nazaj.. Super je,d a sta se uskladili in si lahko naredila tako voščilnico. Lepo skombinirana in bo kot taka prav gotovo dalj časa razveseljevala prejemnico, kot bi jo papirnata.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva in drugačna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. odlična ideja, krasna izvedba... super, da si lahko naredila po svoje - efekt je sigurno večji, kot če bi silila z nečim, kar ti v tistem trenutku ni pasalo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma kdaj uspeš poleg otrok še tolko ustvarjat. Svaka ti čast. Čestitka pa je super ideja. Upam, da te lahko malo kopiram, Mi je ful všeč, samo jaz bi še lavando spravla noti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem:)

    Dodo, pridi kdaj na obisk, pa ti bo vse takoj jasno,hihhihi:) Drugače pa ni panike, ker vem, da bo tvoja narejena po tvoje;) in, da to pomeni, da ti je res zelo všeč;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vauuu, tole je pa noro lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno in izvirno, pa še po tvoje si lahko ustvarjala, kar se gotovo tudi pozna (začuti) na izdelku.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....