sobota, 30. april 2011

Broška

S fotkanjem te broškice sem se pa tako namatrala, različne podlage, različna svetloba,...nič ni bilo v redu, potem sem jo skoraj že malo jezno dala kar na šivalni stroj..in glej kakšna luštna fotka je nastala..nikoli si ne bi mislila, prav všeč mi je:)

8 komentarjev:

  1. O kak cukerček. Vedno bolj so mi všeč take doma narejene broškice in okraski, saj so ponavadi unikatni in nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam srce kao motiv, bilo da se radi o ručnom radu, dekupažu, šivanju ili nečem četvrtom i zato mi se jako sviđa ova tvoja ideja! Odlično si to napravila!!!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. iii kako luštna broškica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, fotkanje je večkrat problem. Če ti je že postavitev všeč. pa svetlobe ni od nikjer. Dobro si jo ujela, gre v kontekst.

    OdgovoriIzbriši
  5. Včasih je res tako težko neki izdelek zaobjeti v objektiv. Lušna broška ni kaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....