sobota, 30. april 2011

Broška

S fotkanjem te broškice sem se pa tako namatrala, različne podlage, različna svetloba,...nič ni bilo v redu, potem sem jo skoraj že malo jezno dala kar na šivalni stroj..in glej kakšna luštna fotka je nastala..nikoli si ne bi mislila, prav všeč mi je:)

8 komentarjev:

  1. O kak cukerček. Vedno bolj so mi všeč take doma narejene broškice in okraski, saj so ponavadi unikatni in nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam srce kao motiv, bilo da se radi o ručnom radu, dekupažu, šivanju ili nečem četvrtom i zato mi se jako sviđa ova tvoja ideja! Odlično si to napravila!!!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, fotkanje je večkrat problem. Če ti je že postavitev všeč. pa svetlobe ni od nikjer. Dobro si jo ujela, gre v kontekst.

    OdgovoriIzbriši
  4. Včasih je res tako težko neki izdelek zaobjeti v objektiv. Lušna broška ni kaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....