ponedeljek, 30. september 2013

Hana,Eva in Mia

So dobile nove vrečice za copatke:)

Hana je moja sosedica in  gre v vrtec,..no, ne še, bo pa kmalu. No, mamico sem vprašala kakšno vrečkico bi imela, kot iz topa: turkizno z viola rožicam in tako je nastala spodnja vrečkica:)


 Eva in Mia pa sta sestrici, njuni mamici je bila zelo všeč vrečkica hello kitty, ki sem jo pred časom naredila, samo ni se mogla odločit, ali bi imeli isti vrečkici ali različni,... in kaj sploh bi bilo gor... ker pa ji je bila tista tako všeč, sem ji predlagala isti pa kljub temu malo drugačni vrečkici:) In mami je zadovoljna, upam, da bosta deklici tudi:)

 









4 komentarji:

  1. Super so te tvoje vrečke za copate. Punčke bodo z njimi prave male damice :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako su lepe i slatke vrećice!!
    Kad ih vide druga dečica,svi će da traže da šiješ i njima.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite, vse tri deklice bodo svojih žakeljčkov zelo vesele
    lp Tamara
    obišči moj blog-za zveste spremljevalke sem nekaj pripravila

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav simpatične so tele tvoje vrečkice :)
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....