petek, 15. avgust 2014

Mi gremo pa na morje.....

Voščilnica za "čokoholičarko" :)

Soseda si je zaželela posebno krilce in izbrala mene za izdelavo:) Ona zadovoljna, jaz pa tudi...mislim, da bo kmalu nastalo tudi nekaj podobnega zame, fajn pa je, da kroj že imam, ker očitno imava isto velikost:)

Jutri gremo pogledat, če je morje še vedno slano,....besede za projekt sem si natisnila,...mogoče pa mi bo uspelo nadaljevati tam, kjer sem se ustavila.

6 komentarjev:

  1. Čestitka je super, a i šos je zanimljiv.
    Lp i uživaj na moru.
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm, slastna voščilnica in prikupno krilo. Verjamem, da bo še kaj nastalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako voscilnica kot krilo sta super. Tudi jaz bi imela nekaj takega :)

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna voščilnica, super krilo! in uživajte na morju!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Voščilnica enaA, krilo tudi. Morje? Upam, da boste imeli sonček..:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno krilce in sladka voščilnica zmaga, zmeraj :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....