sobota, 12. julij 2014

Nov fotoaparat

#Sadež

#Nepredstavljiv

 #Srednji   ....del našega dvorišča:)

#Vrh


#Tekoč


#57  


#Dogovor


#Koralna  ....uhančki, ki sem jih pred leti dobila od ene super ustvarjalke, še vedno jih obožujem:)


#Limona  ...na vrhu sladoleda:) Uhančki, ki sem jih pred leti kupila od ene super ustvarjalke, še vedno jih obožujem:)


#Pravljičen


Voščilnica za novorojenčka in njegovega bratca:)


Pas, ki sem ga nekaj časa nazaj sešila. Zadovoljna uporabnica mi je poslala fotko (in dovolila objavo), res ji super paše!!!

Zadnjih nekaj dni sem se odločala o nakupu novega (dodatnega) fotoaparata, predvsem zaradi velikosti. Tako, da sem s tem zadnjim fotkam čakala nanj,  da sem ga lahko preizkusila. Za enkrat sem zadovoljna, predvsem mi je všeč to, da ima veliko funkcij in ni samo nameri in sproži:) Pa tudi to, da ima lepe žive barve, res pa je, da se v slabših svetlobnih pogojih moj DSLR boljše znajde:)

3 komentarji:

  1. Čestitke za novo pridobitev. Fotografiranje ti gre izvrstno od rok (oz. od fotoaparata) :-)) Voščilnica in pas pa sta krasna izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako izvirne fotografije k besedam. Čudovite so. Prav tako izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, vse super, ampak pas se mi pa mučos mučos dopade :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....