sreda, 25. junij 2014

Dojenčki prihajajo

#Razgaljen


#Berem  ...navodila za izdelavo pilinga za telo, ki sem ga dobila od svoje najljubše sestrične:)


#Izlet  ...ena mamica in njen sinko sta rekla, da potrebujeta odejo za izlete.


#Voda






Na hitro je nastala tudi ena voščilnica.



 Hm...zdaj se sprašujete, kje so vsi tisti novorojenčki? No, ena je že pokukala na svet, Tinkara. Sicer je tudi Lars že, samo, da je njegov kompletek še v izdelavi, pa še par novorojenčkastih stvari.
Danes sem v bistvu cel dan porabila za načrtovanje, merjenje, šivanje, apliciranje, sicer sem kar veliko naredila, pa me čaka še kar nekaj dela, sem pa zelo zadovoljna s tem kar je danes nastalo,...upam, da bo do konca šlo vse po načrtu:)

5 komentarjev:

  1. Seveda, da bo šlo vse po načrtu :-) Pojšterček je zelo lep, voščilnica pa tudi. Tudi odeja za izlete mi je zelo všeč. Le kje najdeš še čas za piling in fotografiranje ? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgleda, da so dojenčki letos res navalili...:):):) Za tistole bikapoloničasto blazino bi se pa kar stepla, če bi bilo treba, tako je simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšne luštne fotografije. In blazina :-) tudi v naš dom bi pasala, še posebej v Tinkarino sobo ;-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....