torek, 25. februar 2014

#Preprost

...pustni kostum za izdelavo, po besedah  moje najljubše sestrične, pa bo res tako preprosto, kot ona misli? Hm,...no, če ti je vseeno kako končni izdelek zgleda je res preprosto:)

Dobila sem zelo natančna navodila kaj in kako, celo označeno imam na jopici kje naj bo kaj, še v pesku mi je narisala kakšna naj bo črka, tako, da je to reees preprosto, potem sem jo pa vprašala, če je pa to reees tako zelo,zelo,zelo preprosto zakaj se ona ni tega lotila?

Smo se prav lepo nasmejali na ta račun in povedala sem ji, da je današnja beseda odična za njeno "idejo" o preprosti izdelavi, takoj se je strinjala:)

Odprli smo tudi našo letošnjo kofetkarsko sezono, ker je bil tako lep sonček, smo lahko zunaj sedeli, klepetali in se smejali, super smo se imeli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas....