sreda, 1. januar 2014

#Obljuba

Letos sem si obljubila le eno stvar....



Nalina organizira projekt #365 dni v fotografijah, kot pa sem že v zadnji objavi napisala, da si želim na kakšen tečaj fotografije, ker se letošnje obljube mislim držat resno, sem se prijavila, tako se bom bolj potrudila pri fotografiranju, zraven pa še kaj novega naučila.

V ta namen sem odprla allbum na Pinterest-u kjer bom objavila vse nastale fotografije sproti, na blog jih bom dala občasno, mogoče 1x tedensko.

Sicer vem, da čisto vsak dan ne bo fotografije, pa nič zato, trudila se bom po najboljših močeh, da ne bo prevelikih izpadov:) No, dosti pomoga tudi to, da imamo besede za cel mesec, ker pa jih imam tudi napisane v majhni beležki si jih bom lahko večkrat ogledala in, če dobim kakšno dobro idejo zraven zabeležila.


Želim vam uspešno 2014!

10 komentarjev:

  1. krasno, da že izpolnuješ novoletne zaobljube!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Voščilnica je super :) Verjamem, da boš tudi v fotografiranju uživala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica. Želim ti kreativno, zdravo, veselo in uspešno novo leto ter obilo užitkov ob fotografiranju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno, da ssi kar začela z izpolnjevanjem obljube. Naj te majhen izpad ne ustavi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa voščilnica je nastala in držim pesti za zaobljubo :-))
    V letu 2014 ti želim veliko sreče, veselja, ljubezni in predvsem zdravja!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super obljuba,
    veliko dobrih fotk in novih spoznanj
    predvsem pa naj bo to leto uresničenih sanj
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kakšna super obljuba in natečaj! Me kar mika. Ampak se mi zdi, da ne bi zmogla dohajati, kar velik zalogaj si si zadala, bom z veseljem spremljala. Kako bom pa na tvoj Pinterest pršla? Zdajle sem šla preko tvoje povezave, kako pa te drugače najdem? Meni je ta Pinterest še čisto deveta vas.
    Srečno ti želim :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo zanimivega projekta si se lotila. In pridna, ker že izpolnjuješ novoletne zaobljube :-) Veliko lepega ti želim v novem letu!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....