četrtek, 19. september 2013

Okrasna blazina

Včeraj so me poklicali,da bi lahko sodelavki, ki je rodila zraven nabranih evrčkov dodali še okrasno blazino,....hm,....in, da jo nujno jutri (danes) potrebujejo, ker že pride in bi ji izročili vse skupaj. Ojoj,...panika...ker pa nisem imela drugih načrtov, ok, se bom potrudila...tako sem cel popoldne preživela v delavnici, izbirala blago,. tuhtala, rezala, šivala, merila,....in na koncu je nastalo tole:


Vsi srečni in zadovoljni:)
Slikano je zvečer ob slabi svetlobi in bolj na hitro....

7 komentarjev:

  1. Bravo, jaz se v enem popoldnevu še spomnila ne bi, kako naj bi blazina izgledala. Tale tvoja je prav super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Πολύ όμορφο με υπέροχα χρώματα!!!Φιλάκια!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si to natuhtala :-) Pa vse čestitke za brzinsko idejo in izvedbo :-) Jaz bi dva dni samo izbirala blago...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, sj ponavadi tudi jaz potrebujem kakšen dan za načrt,... tole je bilo čist turbo.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako lepo pisano blazino si naredila za "našega" Roka :-))
    Krasna je!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....