nedelja, 24. marec 2013

"Ostanki blaga"

No, jaz temu ne bi rekla tako:) V glavnem kolega mi je ponudil tale kupček blaga,umetnega usnja....po simbolični ceni, seveda sem takoj vse pobrala, ker vem, da je tudi med vami kar nekaj takših, ki vam kaj od tega lahko prav pride. Vse sem že premerila, tisto, kar je meni zanimivo bom jaz vsela, seveda:) Tukaj je nekaj fotk, nisem se trudila s kvaliteto, zato so barve v resnici nekoliko drugačne(lepše) :)
 Pa začnimo pri prvi: imam ga 0,78 + trak širok 79, dolg 58  

 Ta je v resnici zelen, imam ga 1,38m

  

 Svetlo zelen, 0,57 ga je

 
 Tega pa je 0,65

  Umetnega usnja je pa mal več...poskusila sem ga slikat, samo barve niso prave, spodaj je nekaj primerov,....je v rdeči, bež, temno rjavi, rdeči, kovinsko zelena, zelena,....
Vsi zainteresirani pišite na mail :d.bilja@gmail.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas....