četrtek, 27. december 2012

Neobjavljeno

Stvari, ki jih bom danes pokazala niso nove, samo zaradi takšnih in drugačnih razlogov še niso bile objavljene. Naprimer tale torbica je stara že dober mesec,...namenjena je bila v Zavetišče Horjul, skupaj s svojimi "sestricami" za katere mi je zmanjkalo časa...danes pa je dobila novo lastnico,...tako, da jo zdaj lahko pokažem:)
To pa je krilo, ki ga zadnjič nisem pokazala, ker mi fotka ni bila všeč,..no, saj mi tudi ta ni kaj pretirano samo se mi ni več dalo s tem ukvarjat:)
Tukaj je pa drobižnica, ki je sploh nisem imela namena pokazat, nastala je na hitro in fotkanje je bilo pozno zvečer pri obupni svetlobi, ki ji je naredila ogromno krivico, v resnici je zelo elegantna..tukaj pa....hja....
Tole pa je staro hm...par dni? Še najmlajše od vsga do sedaj:) To je oblekica za mojega Asus-a, v katerega sem se preprosto zaljubila in "nujno" sem ga mogla imeti, dala sem mu celo prednost pred overlock-om, kar še zdaj ne morem verjet:) No, nujno je potreboval oblekico in jo je dobil, mu kar pristaja, a ne? Sploh pa zato, ker je še on rdeče barve:)
In za konec naj vam povem, da danes že cel dan brišem bruhico in driskico,....naša najmlajša ima virozo:( Resnično upam, da se bo kmalu umirilo, da bo kaj ostalo v njej, da ne bo treba po infuzijo:( Se oproščam za tako zamorjeno objavo:) Obljubim, da se bom v naslednji bolj potrudila in kaj lepega napisala:)

4 komentarji:

  1. Lepe stvari. In tista drobižnica je tudi na tej fotki tako elegantna.
    Upam, da čimprej ozdravite :)

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo lepe stvari. sem ravno ob branju tega tvojega prispevka ugotavljala da se na moji mašini že vsaj 1 leto nabira prah :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo :) Favorit mi je ova zadnja fotografija :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako različne stvari si šivala in čisto vse po vrsti je krasno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....