sreda, 1. avgust 2012

Škatla ter vabila...

Moja tašča letos praznuje okroglo, zato se je odločila, da nas bo povabila in je "naročila" vabila, zmenili sva se naj bodo bolj preprosta...pa kljub temu so mi malo nagajala,..čeprav ni šlo vse po načrtih so mi še kar všeč:)



Najbolj se razveselim, ko dobim naročilo za otroke, še posebno mi je trenutno pri srcu izdelovati za prvošolčke. Tokrat je bila moja naloga "oblečt" in okrasit škatlo za likovne potrebščine. Upam, da bo Timoteju všeč:)

3 komentarji:

  1. Lepo si oblekla škatlo! Čestitka pa je zelo prijetna za 70ko :-))
    Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si oblekla škatlo! To bo veselje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušna škatla, ki bo Timoteja po moje očarala. Voščilnica mi je pa všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....