ponedeljek, 9. januar 2012

Moja prva hiška

(pa ne zidana)

Že kar nekaj časi si jih ogledujem na netu in zbiram ideje in pogum za začetek, ta vikend sem se pa kar lotila dela. Priznam, da me je končni rezultat kr malo razočaral, ker hiška ni tako kompaktna kot bi mogla bit, notri sem dala polnilo (tadebelo), pa sem mislila, da bo dovolj, očitno ni to to, ker je bilo vse skupi tako mehko in brez prave oblike, nato sem vse skupaj prešila v upanju, da bo kaj boljše, pa rezultati še vedno niso takšni kot sem pričakovala.

Naslednjič bo drugače..vsaj upa, da sem bom še kdaj lotila izdelave, ker so mi res, zelo, zelo všeč, pa še idej imam veliko kaj bi vse dala gor. s temi detajlčki sem se res ful potrudila in so mi vzeli kar nekaj ur


na eni strani drevo..


...na drugi cvetoče okno...


..no, tukaj se pa prav lepo vidi kako hiška kar leze nekam:(



..v notranjosti okno (ker je naša Lara nora na muce, je seveda to najbolj primerna slika)


..metuljček na strehi..

..pa še bazenček..



Imela sem namen izdelati še pohištvo, ampak ne bom,..ne za to hiško,..mogoče za naslednjo, če bo takšna kot sem si zamislila (beri zelo pokončna in trdna:)

8 komentarjev:

  1. Meni je krasna in mislim, da bolj tebe moti to, da ni trdna...in koliko detajlov...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in tudi super izvedba. Bi pa mene tudi motilo, če bi se takole podirala. Kaj čem, taka sem :)
    Pred časom sem v Kilometru kupila bel neopren. Ta bi pa prav gotovo držal pokonci, samo malo težko ga je šivat.. ravno zaradi togosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je krasna! Obožujem hiške.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav škoda, da ni bolj stabilna, ker drugače je zelo lepa in detajli so čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Škoda, da te je stabilnost razočarala, ampak ne dvomim, da boš nekaj zgruntala za naslednjo. Mi je pa strašno lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je. Sem razmišljala s čim jo utrditi - kaj pa kombinacija polnila in centilina?

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....