petek, 16. december 2011

Nazaret

Nazaret je skupina osnovnošolskih otrok (starejših), ki se dobijo 1x na teden in ustvarjajo različne ročne izdelke. Prejšnji teden me je njihova animatorka (obenem je pa še moja soseda) povabila, da se jim pridružim in kaj novega pokažem. Seveda sem bila zelo počaščena in sprejela izziv:) Nestrpno sem "odštevala" dneve in študirala kaj bi jim predstavila za prvič, kaj bi lahko še v prihodnjih srečanjih izdelovali...No, ta dan je bil danes in sem tako neučakana, da sem se skoraj takoj dokopala do računalnika:)

Veliko vprašanj, veliko radovednih oči, veliko domišljije, veliko spoštovanja, veliko vzgojenosti, veliko, veliko še marsičesa -to so moji prvi vtisi.


...da malo skrajšam...malo smo rezali, malo limali, malo embossirali, malo oblikovali in malo sestavljali....




...še najbolj všeč od vsega mi je bilo to, da so "odstopili od mojih okvirjev" in me spraševali..kaj, če bi še malo tega gor,..kaj, če bi pa dodali več različnih barv,...še posebno me je navdušil en fant, ki je celo embossing prah pomešal in je prav super izpadlo.

Kaj smo pa ustvarili? -magnetke!!!


Fenomenalni magnetki tako kot njihovi ustvarjalci!!!

Vas zanima kaj bomo naslednjič izdelovali? Oni že vedo...vas pa naj še malo matra:P

8 komentarjev:

  1. Ooo, zelo lepo. Izdelki so mi super všeč. Zelo lepo je prebrati pa tudi tvoje prve vtise. Naj bodo taki tudi naslednji. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da znaš v ustvarjanje pritegniti tudi mladino in super, da so pripravljeni sodelovati. Ustvarili ste čudovite stvari in komaj čakam, da pokažete naslednje izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni magnetki in vsekakor velja, da je delo z otroki krasna terapija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ste bili pridni. In magnetki izgledajo super !

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni izdelki so nastali in me veseli, da si bila lepo sprejeta. Najlepše je delati z ljudmi, ki jih zanima to kar delaš, ki tvoje delo cenijo in ki razmišljajo ustvarjalno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene pa zanima, kje se dobijo prazni magnetki, recimo 7 x 5 cm?

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kako so luštni! A ne, kolk je fino, ko otroci še niso ukalupljeni in znajo stvari narediti po svoje!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....