torek, 29. november 2011

"Stojnica"

Sodelavke so mi povedale, da potrebujejo novoletne voščilnice ter darilca za Miklavža in tako je ena prišla na idejo, da bi imela "stojnico" kar tam...no, ne v ambulanti, seveda:)

In tako sem se vrgla v delo...

..nastali so uhančki...





...nogavička...


...ter voščilnice...


...hm...zobki na novoletnih voščilnicah...nemogoče? hehhe, pri meni je vse mogoče:)







...prinesla sem pa še nekaj izdelkov, ki sem jih imela doma na zalogi.


Priznam, da so fotke zelo, zelo slabe, saj se mi je zelo mudilo in kar ja nastalo v prvem poskusu je tukaj gor, saj drugega poskusa niti ni bilo:)

6 komentarjev:

  1. Divni radovi! Božićna čarapa izgleda super!:)
    Ugodan dan!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušno. Zobki - super ideja in še boljša izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  3. I live in France and I love your blog.I make ATC too.

    http://leblogdeliberty.canalblog.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....