torek, 17. maj 2011

Dopust-na kratko

Včeraj smo živi in zdravi prispeli nazaj domov, vse je bilo lepo, celo boljše kot sem pričakovala, edino kar mi ni vešč je to, da sem se zredila:)

Pripravila sem vam nekaj fotografij, prva in najbolj pomembna je naša hitra Nina, državna prvakinja v teku v svoji konkurenci, ima 12 let (še ne) in 18 medalj, od tega so skoraj vse zlate.



Tole je pa knjiga "naše" vasi, oz. rodne vasi mojega očeta in kraj kjer sem končala OŠ. Izšla je lansko leto in nujno sem jo mogla imeti:)


Evo, osnovna šola.


Smo se pa tudi malo posladkali s češnjami:)


Mogoče bom drugič še kaj več pokazala:)

11 komentarjev:

  1. Pridna punca, ni kaj :-))
    Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhh, pridna tekačica :) Me veseli, da ste se imeli fino.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Nini za osvojeni naslov in seveda za vse medalje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam vrijednoj sportašici na tolikim medaljama, bravo!
    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke tvoji deklici.
    Imejte se lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za vse te zlate medalje in super, za vaš krasni dopust.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dopust kar prehitro mine, kajne? Čestitke uspešni športnici. Jaz bi se tudi važila. Upam, da si ji naročila, da se mora!

    OdgovoriIzbriši
  8. koliko medalj! vse čestitke in le tako dalje.

    OdgovoriIzbriši
  9. opa, tole pa ni mačji kašelj.. čestitam za toliko medalj in hitre nogce.. lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....