ponedeljek, 18. oktober 2010

Si za kos potice?

to, da hujšam še ne pomeni, da se moram čist vsaki sladkariji odpovedat, a ne? Tale orehova potica prelita s čokolada mi bo prav teknila:)




Zdaj pa resno....nisem zadovoljna..saj sem že parkrat omenila, da mene fimo ne mara...pa tako rada ga imam:(

10 komentarjev:

  1. Potičke so čist kjut...škoda, da nisi zadovoljna...bi ti pomagala, pa ne vem pa kaj si hotela narest. Bo drugič bolje, samo obupat ne smeš ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. A mi me gusta como te ha quedado. Besos desde Barcelona (España)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa so prav cart te potičke. So me pa na prvi pogled spomnile na bronhi bonbone ;), se mi zdi, da tisti na sredini tudi tak potičkasto zgledajo. Nič obupat. Za določene stvari je pač potreben čas in saj veš, vaja dela mojstra.

    OdgovoriIzbriši
  4. i mene su podsetile na bronhi bonbone, i baš su originalne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Klavdija, želela sem narediti potičke in ne bronhi;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmhmh , zadovoljna ali ne, izgledajo prav slastno :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmm, mene pa spominjajo na Kraševe Bronhi bombone. "Lakše se diše" :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Que lindo esse par de brincos.
    E muito obrigada pela sua visita...
    Parabéns ( Brasil )

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaj jamraš? Super je tale potičkast nakit.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....