sreda, 22. september 2010

Oranžno-zelena kombinacija

Hja...fotki sta res,res,res slabi...prva z blazinam se preveč blešči..druga z zaveso je pa pretemna...je v živo dosti lepše. Sem se pa kar nekaj časa igrala s tem (zavesi sta dve)...malo tudi parala...no, važno, da je naročnici všeč:)No, tudi jaz sem zadovoljna z rezultatom.





7 komentarjev:

  1. bez obzita na probleme s fotografiranjem vidi se da je ovo jako lijepo....posebno mi se sviđaju jastuci na kojima si dobro smjestila motiv a i kombinacija tkanina mi je odlična:)))....
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita barvna kombinacija. Super si to naredila. Kljub malo slabši fotki :), se vidi, da je vse skupaj zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lepa i skladna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  4. res odlična kombinacija... zagotovljeno dobro počutje in spočite očke :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa super paše skupaj!!!
    Danes sem dobila puščico! Hvala zelo je lepa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo in lepa barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....