četrtek, 21. januar 2010

Naj bo!!!

7 tazaresnih!! :)

Na parih blogih sem pofočkana in izpolnjujem svojo nalogo. Par dni sem razmišljala kaj bi sploh lahko napisala, da ne bi bilo preveč in ne premalo... Na začetku sem misllia, da bom imela velike težave pri iskanju resnic, ko sem pa začela pisat sem se težko ustavila:) No, ker je besedila kar nekaj vam ne zamerim, če ne boste prebrali..pa saj ni nič zanimivega, le moje blodnje:)

1. Ne pijem kave, ker mi ni všeč okus in mi gre na živce, ko mi nekdo (ki sem mu najmanj že 100x povedala) postavi šaljčko pred nos. Sem nekadilka im nikoli ne bom zastopila "užitka" ,k iga imajo kadilci, čeprav živim z enim:) Ne prenesem alkohola ne v svoji, ne v tuji riti in nisem tolerantna in potrpežljiva z vinjenimi osebki:)

2. Nikoli ne bom pozabila velikega greha, ki sem ga naredila kot otrok. Po ukazu stare mame (ki sploh ni bila slaba oseba in je imela živali zelo rada in so bile deležne posebne pozornosti) sem mogla mačje mladičke stare komaj par tednov odnesti v gozd in tam pustiti. Ob njih sem čepela sigurno kakšno urco, jim pela, jih božala, tolažila in ob tem jokala. Očitam si to, da si nisem upala reči NE!!!

3. Splav. To je zame totalno nesprejemljiva in neodgovorna odločitev. (čeprav so določeni primeri, ko je to edina rešitev). Toliko različne konteracepcije je na tem svetu in tudi zelo dostopna je.

4. Groza me je grozljivk, čeprav se zavedam, da je to samo en trapast film. Prav tako ne maram majske hrošče, čeprav vem, da mi nič hudega nočejo.

5. Zelo rada imam svojo službo in z veseljem opravljam vse kar je pač treba. Na začetku delovnega razmerja pa je bila situacija čisto drugačna in sem komaj čakala, da grem domov. Kljub temu si včasih želim, da bi delala v vrtcu.

6. Prepričana sem, da se vsaka stvar, ki se nam zgodi, ne glede na to ali je pozitivna ali negativna, zgodi z določenim namenom.

7. Čeprav sem bolj tihe sorte in redko komu povem, da se ne strinjam z njegovim načinom razmišlčjanja ali z dejanji, sem zelo glasna, ko gre za otroke. Brez kančka slabe vesti povem na glas, da triletni otrok ne potrebuje rezana popkovnice na ta način, da se organizira prenočitev v vrtcu, ali da bi vrtec organiziral par dnevni izlet. Raznorazne dodatne popoldanske dejavnosti, ples, šport, karkoli... tako majhni otroci tega urnika ne zmorejo in ne potrebujejo in pika!!!! Pa dejmo že v porodnišnici organizirat varuško, če je že tako!!! GROZA!!!!!

Tako, zdaj imate.

5 komentarjev:

  1. Tale pod 2. točko je bila pa kruta za malo deklico!

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa so resnice.Pod sedem si bila pa že kar hudo huda, a ne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tisti ki se niso rodili, nic ne zgresajo. Ni treba skrbeti, za stvari ki so proslost, na take stvari se ucimo, tako da ih ne bi se enkrat ponovili. Zao mi je zelo, da si kot deklica dozivela nekaj kje te spomne na mali greh. Zgodilo se, ker so vremena bila taksna, niso edina nasa zgodba. Naj se ne pozabi, naj ostane ruzan spomin, ne bomo ga se enkrat ponovil, sigurno,am pak ne bomo se prevec spominjali. Imas zelo dobro srce, tako da nikdo ne bo zameril, to kar se je zgodilo eni majhni deklici.
    (Slovensko se pogovarjam,al pa bolj receno sam se enkrat pogovarjala, zato ker sam bila studentkinja Geodetskog Faksa v Ljubljani. Zanimivo kok sam vsega pozabila. Razumem vec kot res govorim, nimam se z kom pogovarjat, am pak ce se pogovarjam, vrni se vse v moji glavi, bolj povedano: UPAM)
    Lep pozdrav, in misli na nekaj lepega...zasluzis velik lepega, pridna si ti punca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihihi, a se toliko čuti al kaj? Jah, kaj čmo, take reči me pogrejejo, tako kot to, da morjo otroci bit po cele dneve v varstvu, zato, da si mami lahko po službi privošči šoping, kavico s prjatlcami pa ne vem še kaj...(ne govorim o občasnem odklopu, ampak o vsakodnevnem, grrrrrr)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....