torek, 30. junij 2009

Terme Dobrna

Čeprav je bil samo dvo-dnevni obisk smo se imeli krasno (v bistvu je bilo to bolj druženje s prijatelji kot pravi oddih), saj pri dveh ,oz treh majhnih otrocih se ne moreš lepo spočit in delat ne vem kaj, kljub vsej zmatranosti od laufanja za mulci, živčnosti zaradi Leonove neješčnosti, vrtoglavic zaradi vode in sopare (jaz namreč spadam v tisto skupino ljudi redke vrste, ki ne marajo vode, oz. se je bojim, oz. se mi ob velikih količinah vode vrti). No, pustimo to za kakšno drugo obravnavo:) Otroci so uživali, mi tudi, edino kar nam ni uspelo zaradi dežja, peljat se z vlakcem, in moj pametni sinko je prišel do pogruntavščine, da je receptor kriv, da se nismo šli peljat z vlakcem ker ni plačal, in to mu je tudi povedal:) Prilagam še par slikic, odločitev je bila težka saj sem cel čas s fotoaparatom strašila okrog:)









2 komentarja:

  1. Čudovite slikice Snežinka, otroci so pravi lepotci! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne slikice, sploh zadnja je tako posrečena!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....