sreda, 20. maj 2009

Dobrodošlica:)

Taprvo naj se zahvalim vsem novim spremljevalkam Mojega sveta:) če ste se prijavile to pomeni, da vam je vsaj malo moj blog všeč, oz. ustvarjanje:) In mi je kar malo nerodno, že toliko časa nisem nič pokazala, napisala, povedala....kljub temu pa je kar nekaj novih spremljevalk , res sem vesela:)

Zakaj pa nič ne ustvarjam/pokažem/povem? Saj še sama ne vem, prepričujem se, da je kriva služba..otoka...vsakodnevne obveznosti...na koncu ugotovim pa to, da sem se malo polenila, al pa imam čisto prazne baterije. In nimam nobene pametne ideje kako naj jih nafilam, tolažim se s tem, da bo bolje s 1.6. ko gre še mlajši sinko v vrtec, in v ta namen (filanja baterij) sem si vzela tudi teden dopusta v juniju.

Naj pa povem še to, da redno spremljam novosti na vaših blogih, sicer redko kdaj pokomentiram, kljub temu pa samo občudujem vse vaše stvaritve, ideje, potrpljenje, mah kaj naj rečem, super ste!!!!!

Snežinka vas ima rada:)

2 komentarja:

  1. Taka obdobja se vsem zgodijo, prav nič čudnega pa niso ob majhnih otrocih. Občudujem vsako, ki ob neugnanih nadebudnežih sploh uspe kaj ustvarjati. Se kljub vsemu veselim bodočih novih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bi se kar podpisala pod Kristinin komentar :)
    Resnično občudujem vse mamice, ki ste ob malčkih še ustvarjalne.
    Želim ti, da bi se baterije fajn napolnile in boš kmalu kaj pokazala!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas....